Se aito ja maanläheinen. Hurry

Hurryn blogi käsittelee markkinoinnin ajankohtaisia asioita sekä kurkistaa verhon taakse miten luovat lopputuotokset syntyvät. Kirjoittajina toimivat Hurryn henkilöstö ja blogissa puhutaan laajasti markkinoinnin teemoista, kuten mainonnasta, luovuudesta, palvelumuotoilusta sekä ihan vaan mainostoimiston arjesta.

Uusin blogi
Aikaisemmat artikkelit

Markkinoinnin vuosikello

Olet varmasti törmännyt joulu-tammikuussa digimainoksiin, joissa kehotetaan lataamaan ”markkinoinnin vuosikello” tai ”maksuton vuosikellopohja”. Oletko koskaan ladannut sellaista? Tyhjä pohja voi olla käytännöllinen työkalu, mutta tässä kirjoituksessa keskitymme sen sijaan sisältöön. Mitä markkinoinnin vuosikellossa pitää olla, ja mitä hyötyä siitä on?

5 vinkkiä myyntiä lisäävään markkinointiin

Voit kehittää markkinointiasi ja myyntiäsi yllättävän paljon muuttamatta oleellisesti nykyisiä toimintamallejasi. Markkinoinnissa on olemassa muutama nyrkkisääntö, jotka sisäistämällä sitoutat asiakkaitasi ja tehostat myyntiäsi.

Kampanja, jonka olisin halunnut suunnitella

Joskus ammattilainen törmää arjessaan kilpailijoidensa töihin, jotka aiheuttavat vahvan tunnereaktion: ”tuon minä olisin halunnut tehdä”. Arkkitehdille se voi olla joku upea rakennus ja muusikolle hieno sävellys. No, mainosmiehelle se on tietenkin mainos. Ja minulle kolahti kesällä Markku-liiton Luovutusvoittajat-niminen verenluovutuskampanja niin lujaa, että haluan esitellä sen sinullekin.

Behind the scenes