Se aito ja maanläheinen. Hurry

Hurryn blogi käsittelee markkinoinnin ajankohtaisia asioita sekä kurkistaa verhon taakse miten luovat lopputuotokset syntyvät. Kirjoittajina toimivat Hurryn henkilöstö ja blogissa puhutaan laajasti markkinoinnin teemoista, kuten mainonnasta, luovuudesta, palvelumuotoilusta sekä ihan vaan mainostoimiston arjesta.

Uusin blogi

Tapahtuman järjestäminen vaatii osaamista

Korona-ajan kokoontumisrajoitusten jäljiltä ihmiset suorastaan janoavat tapahtumia. Ihmiset kun jo luonnostaan haluavat tavata tuttuja ja tutustua uusiin ihmisiin. Hurry Events auttaa sinua vastaamaan kysyntään. Vähänkään merkittävämmän tapahtuman järjestäminen kannattaa jättää ammattilaisen tehtäväksi. Silloin tapahtumasi onnistuu varmasti ja oma aikasi säästyy liiketoimintasi kannalta tärkeämpään tekemiseen. Digiloikka toteutui myös tapahtuma-alalla Korona-aikanakin Hurry Events…

Lue koko artikkeli
Tapahtumien järjestäminen kannattaa ulkoistaa ammattilaisille. Hurry Eventsillä on valmiita ajatuksia ja näkemystä onnistuneen tapahtuman tuottamiseen.
Aikaisemmat artikkelit

Copywriter – mitä hyötyä on mainonnan tekstien suunnittelijasta?

Sano kyllä, olen luova – niin minäkin.

Mitä luovuus sitten itse asiassa on? Sanotaan, että luovuus alkaa siitä, mihin tieto loppuu.
Kun tieto ja looginen päättely eivät enää riitä, otetaan avuksi mielikuvitus.

Ei ole mitään, missä luovuus ei olisi avuksi

Luovuus ei kuulu pelkästään mainostoimistoon, vaan sitä voi hyödyntää kaikissa töissä, puhumattakaan arjesta. Luovuus on ongelmanratkaisua, joten kuka tahansa voi keksiä helpompia tapoja toteuttaa eri työvaiheita tai keinoja, joilla voidaan parantaa asiakastyytyväisyyttä, työilmapiiriä, kannattavuutta, myyntiä tai vaikkapa toimiston viihtyvyyttä. Lista on loputon. Väitän, että ei ole olemassa työtehtävää, jossa luovuudesta ei olisi hyötyä.

Behind the scenes