Hurryn blogi käsittelee markkinoinnin ajankohtaisia asioita sekä kurkistaa verhon taakse miten luovat lopputuotokset syntyvät. Kirjoittajina toimivat Hurryn henkilöstö ja blogissa puhutaan laajasti markkinoinnin teemoista, kuten mainonnasta, luovuudesta, palvelumuotoilusta sekä ihan vaan mainostoimiston arjesta.
Uusin blogi
Brändisuunnittelu – voiko pelkällä maalaisjärjellä rakentaa menestyvän brändin?
Brändi on tunne, joka muodostuu asiakkaan mieleen palvelun ja tuotteen synnyttämän kokemuksen tuloksena. Brändi on yrityksesi tärkein omaisuus, siksi sen kehittämiseen ja johtamiseen kannattaa nähdä vaivaa.
Parhaimmillaan hyvin suunnitellut toimitilat voivat välittää yrityksenne tai tuotteenne tarinaa vaikuttavasti ja samalla luoda viihtyisät puitteet yhteisille ja innostaville tapaamisille.
Maailma on täynnä kansioiden uumenissa pyöriviä markkinointistrategioita ja -suunnitelmia. Miksi isolla rahalla ja vaivalla laaditut dokumentit jäävät pyörimään pöytälaatikkoon? Syy ei ole siinä, että sisältö olisi huonoa. Ongelman ydin on pikemmin se, että sisältö esitetään väärin.
Haluat, että yrityksesi on esillä sosiaalisessa mediassa. Olet kuullut, että somealustat tarjoavat yrityssivujen julkaisuille aikaisempaa heikomman näkyvyyden. Oletkin ryhtynyt julkaisemaan ja jakamaan yritykseesi liittyvää sisältöä oman profiilisi kautta lupaavin tuloksin. Nyt toivot, että saisit työntekijäsi mukaan talkoisiin, mutta vastaanotto ja osallistumishalukkuus ovat olleet pettymys.
Et ole yksin, eikä yrityksessäsi tai työntekijöissäsi ole mitään vikaa –painimme saman haasteen kanssa itsekin! Lue ohesta, mitä voit tehdä, ja ota uudet käytännöt kokeiluun.
Kestävä markkinointi tarkoittaa markkinointia, joka huomioi yrityksen ja sen toiminnan vaikutukset ympäristöön, ihmisiin ja yhteiskuntaan. Erityinen kiintopiste sen taivaalla on ilmastonmuutos. Kestävä markkinointi ei ole viherpesua vaan strategista ja pitkäjänteistä toimintaa, jonka tavoitteena on luoda kestävä ja arvostettu brändi sekä lisätä yrityksen arvoa.
Hyvin suunniteltu messuosasto on toimiva ja erottuva
Messuosastoa suunnitellessa on otettava huomioon yrityksen asiakaskunta ja mietittävä ratkaisut, joilla saadaan asiakas pysäytettyä ja jäämään rupattelemaan. Luovat ja kekseliäät ratkaisut puhuttelevat messukävijää ja erottuvat kilpailijoista.
Löimme viisaat päämme yhteen ja loimme katsauksen markkinoinnin vuoteen 2023 omasta ja asiakkaidemme näkökulmasta. Lue, mikä meitä mietityttää, mistä olemme innoissamme ja miten tämä kaikki koskettaa myös sinua!