Blogi

Kampanja, jonka olisin halunnut suunnitella

Joskus ammattilainen törmää arjessaan kilpailijoidensa töihin, jotka aiheuttavat vahvan tunnereaktion: ”tuon minä olisin halunnut tehdä”. Arkkitehdille se voi olla joku upea rakennus ja muusikolle hieno sävellys. No, mainosmiehelle se on tietenkin mainos. Ja minulle kolahti kesällä Markku-liiton Luovutusvoittajat-niminen verenluovutuskampanja niin lujaa, että haluan esitellä sen sinullekin.

Anna veresi kiertää, Suomen mies!

Luovutusvoittajat on Markku-liiton ideoima, kilpailun muotoon rakennettu verenluovutuskampanja. Tavoite on auttaa SPR Veripalvelua innostamalla lisää miehiä verenluovuttajiksi. Kampanja alkoi Markun päivänä 25.4. Viimeinen luovutuspäivä on 23.10.2023.

Luovutusvoittajat-kisaan kutsutut ovat

Juha (n. 45 100 Juhaa)

Timo (n. 45 000)

Matti (n. 43 500)

Kari (n. 40 600)

Mikko (n. 38 800)

Jari (n. 38 100)

Antti (n. 38 100)

Jukka (n. 34 300)

Mika (n. 33 700)

Markku (n. 33 300)

Pekka (n. 32 600)

Jos näet oman nimesi listalla, käärithän hihasi!

Tulostilanne 13.8.2023, TOP 3

1. Juha (210 luovutuskäyntiä)

2. Timo (189 luovutuskäyntiä)

3. Markku (156 luovutuskäyntiä)

Katso video

Plussat:

+ hyvä tarkoitus

+ hienosti verbalisoitu

+ yllättävä ja osallistava

Miinukset:

– poissulkeva: Janne ei voi osallistua

Katso lisää:

www.luovutusvoittajat.fi

 

Janne Koskivuori

Kirjoittaja on mainostoimisto Hurryn copywriter. Janne sukkuloi faktojen, myyttien ja luovuuden maailmassa siivilöiden tietotulvasta ja taustamelusta napakoita kiteytyksiä ja tenhoavia tarinoita. Inspiraatiota Janne hakee luonnosta, liikunnasta, kirjallisuudesta, elokuvista ja tarinallisista videopeleistä.

Lue myös nämä blogit