Se aito ja maanläheinen. Hurry

Hurryn blogi käsittelee markkinoinnin ajankohtaisia asioita sekä kurkistaa verhon taakse miten luovat lopputuotokset syntyvät. Kirjoittajina toimivat Hurryn henkilöstö ja blogissa puhutaan laajasti markkinoinnin teemoista, kuten mainonnasta, luovuudesta, palvelumuotoilusta sekä ihan vaan mainostoimiston arjesta.

Uusin blogi

Brändi­suunnittelu – voiko pelkällä maalaisjärjellä rakentaa menestyvän brändin?

Brändi on tunne, joka muodostuu asiakkaan mieleen palvelun ja tuotteen synnyttämän kokemuksen tuloksena. Brändi on yrityksesi tärkein omaisuus, siksi sen kehittämiseen ja johtamiseen kannattaa nähdä vaivaa.

Lue koko artikkeli
Aikaisemmat artikkelit

Toimitila­suunnittelu tekee brändin näkyväksi

Parhaimmillaan hyvin suunnitellut toimitilat voivat välittää yrityksenne tai tuotteenne tarinaa vaikuttavasti ja samalla luoda viihtyisät puitteet yhteisille ja  innostaville tapaamisille.

Laadi markkinointisuunnitelma, joka jää käyttöön

Maailma on täynnä kansioiden uumenissa pyöriviä markkinointistrategioita ja -suunnitelmia. Miksi isolla rahalla ja vaivalla laaditut dokumentit jäävät pyörimään pöytälaatikkoon? Syy ei ole siinä, että sisältö olisi huonoa. Ongelman ydin on pikemmin se, että sisältö esitetään väärin.

Yritys sosiaalisessa mediassa – somelähettiläät

Haluat, että yrityksesi on esillä sosiaalisessa mediassa. Olet kuullut, että somealustat tarjoavat yrityssivujen julkaisuille aikaisempaa heikomman näkyvyyden. Oletkin ryhtynyt julkaisemaan ja jakamaan yritykseesi liittyvää sisältöä oman profiilisi kautta lupaavin tuloksin. Nyt toivot, että saisit työntekijäsi mukaan talkoisiin, mutta vastaanotto ja osallistumishalukkuus ovat olleet pettymys.

Et ole yksin, eikä yrityksessäsi tai työntekijöissäsi ole mitään vikaa ­–painimme saman haasteen kanssa itsekin! Lue ohesta, mitä voit tehdä, ja ota uudet käytännöt kokeiluun.

Behind the scenes