Se aito ja maanläheinen. Hurry

Hurryn blogi käsittelee markkinoinnin ajankohtaisia asioita sekä kurkistaa verhon taakse miten luovat lopputuotokset syntyvät. Kirjoittajina toimivat Hurryn henkilöstö ja blogissa puhutaan laajasti markkinoinnin teemoista, kuten mainonnasta, luovuudesta, palvelumuotoilusta sekä ihan vaan mainostoimiston arjesta.

Uusin blogi

Sano kyllä, olen luova – niin minäkin.

Mitä luovuus sitten itse asiassa on? Sanotaan, että luovuus alkaa siitä, mihin tieto loppuu.
Kun tieto ja looginen päättely eivät enää riitä, otetaan avuksi mielikuvitus.

Lue koko artikkeli
Aikaisemmat artikkelit

Ei ole mitään, missä luovuus ei olisi avuksi

Luovuus ei kuulu pelkästään mainostoimistoon, vaan sitä voi hyödyntää kaikissa töissä, puhumattakaan arjesta. Luovuus on ongelmanratkaisua, joten kuka tahansa voi keksiä helpompia tapoja toteuttaa eri työvaiheita tai keinoja, joilla voidaan parantaa asiakastyytyväisyyttä, työilmapiiriä, kannattavuutta, myyntiä tai vaikkapa toimiston viihtyvyyttä. Lista on loputon. Väitän, että ei ole olemassa työtehtävää, jossa luovuudesta ei olisi hyötyä.

Työnkuvana luovuus

Luova työ alkaa ideoinnilla, jossa tavoitteena on saada kaikki ideat esiin -myöskin ne huonot. Siinä hetkessä kritiikille, saatika ylimääräisille häiriötekijöille kuten stressi, kiire tai keskeytykset, ei ole tilaa.

Refesivu uusiksi!

Tuossa tuumailimme, että miksi meidän verkkosivuilla on jaoteltu referenssejä mainos- ja painohommien alaisuuteen, kun kuitenkin loppupeleissä teemme enimmäkseen kokonaisuuksia Hurryna.  

Tämän aivoriihen tuloksena päätettiin kaataa väliseinä sivuilta pois, että kaikki referenssimme ovat helposti silmäiltävissä yhdellä sivulla, jolloin voi kerralla nähdä mihin kaikkeen tässä taivutaankaan.  

Behind the scenes