Referenssitarinoita

Frontliners brändäys

Frontliners on juuri perustettu, Barona konserniin kuuluva yritys, joka tarjoaa asiakkailleen erilaisia kasvuun tähtääviä myynnin palveluita Suomen parhaista koostuvan myyntiyhteisön voimin. Yhteisölleen Frontliners on kasvualusta, joka mahdollistaa nousujohteisen urakehityksen valmentamalla ja tarjoamalla kiinnostavia työmahdollisuuksia. Frontliners tekee siis myyntiä, mutta vähän isommin.

Vahva joukko vaatii vahvan brändin

Ei ole sattumaa, että Frontlinersin sloganiksi muotoutui ”Sales, but bigger”. Frontlinersin persoona on rento, ymmärtävä ja menestyvä ammattilainen. Ja kun Frontliners tekee myyntiä, se tekee sen aina vähän isommin.
Myynnin eliittijoukko luottaa omaan arvoonsa ja siksi myös visuaalinen ilme tehtiin tukemaan vahvaa ammattilaisimagoa. Tummia sävyjä, vahvoja viestejä ja taisteluhenkeä kuvaava kahteen suuntaan katsova kotka kertoo Frontlinersin dynaamisuudesta. Ilme viestii, että kyseessä on alansa kovimmat ammattilaiset, joiden tekemiseen voi luottaa.

Katso alla olevalta videolta Frontlinersin toimitusjohtaja Jussi Rissasen kommentit yhteistyöstä:

Lue lisää palvelusta

Minulle jotain samanlaista

Tutustu myös näihin