Referenssitarinoita

Piippo Oyj vuosikertomus 2020

Pitkäaikaiset asiakkuudet ovat aina huippujuttuja, koska ne osoittavat, että asiakas on aidosti tykästynyt meidän toimintaan ja homma toimii molempiin suuntiin. Piippo Oyj antoi meidän tehtäväksi tehdä jo kolmatta kertaa putkeen yrityksen vuosikertomuksen. Aiempina vuosina vuosikertomukset ovat olleet painetussa muodossa, mutta vuoden 2020 vuosikertomus tehtiin ensimmäistä kertaa digitaalisena.

Painettuna tai digitaalisena – molemmathan meiltä luonnistuu. Projekti meni aikataulussa maaliin ja asiakas oli tyytyväinen meidän kädenjälkeen. Piipon vuosikertomus on hyvä esimerkki siitä, että olipa sitten kyseessä uusi tai pitkäaikainen asiakkuus, niin asiakastyytyväisyys on meille aina tärkeää. Viestintä ja palautteen antaminen ovat toimivan yhteistyön peruspilareita ja samat tekijät vaikuttavat myös siihen, että Hurryn lopputulos on aina toivotun näköinen.

Minulle jotain samanlaista

Tutustu myös näihin