Referenssitarinoita

Kuopion Eläinpuisto

Aina ei ole itsestään selvää, miten konkreettiset mainosmateriaalit pystytään toteuttamaan. Kuopion Eläinpuiston pomppuponi-kampanjassa löysimme ehkä sen ainoan asian, jota ei voinut teipata. Tai siis olisi voinut teipata – mutta parhaaseen lopputulokseen pääsimme ajattelemalla ajatusten aitausten ulkopuolelta. 

Pomppuponi-kampanja
Materiaalien suunnittelussa haimme inspiraatiota ihan oikeiden pollejen varusteista – mietimme läpi kaikki loimista suitsiin. Painopuolen pojat tiesivät sopivan materiaalin konkreettiseen toteuttamiseen, ja lopputulos puhuu puolestaan. Säänkestävät pomppuponit ilahduttivat lapsia puistoissa ympäri Kuopiota Eläinpuiston somekampanjan tuoksinassa.

Verkkosivut ja Kesäpassi-sovellus
Eläinpuiston verkkosivujen ja Kesäpassi-sovelluksen visuaalinen ilme, rakenne ja käyttöliittymäsuunnittelu ovat Hurryn toteuttamat. Kesäpassin lanseerausta vauhditimme uutiskirjeillä sekä Facebook- ja Instagram-mainonnalla. Digitaalisen Kesäpassin voit ladata puhelimeesi Googlen ja Applen sovelluskaupoista.

 

Kuopion Eläinpuisto

Kuopion eläinpuisto on palvellut eläinystävien retkikohteena Vehmasmäessä jo vuodesta 1984. Eläinpuisto koki kuitenkin suuren muutoksen uusien yrittäjien myötä keväällä 2018 – puisto uudistettiin totaalisesti ja uudistusta ohjasi yrittäjien arvomaailma, jossa eläinten hyvinvointi on ykkössijalla. Nykyään eläinpuistoja on kaksi: Vehmasmäessä ja Rauhalahdessa. kuopionelainpuisto.com

Tutustu myös näihin