Referenssitarinoita
Luovia ratkaisuja
Joensuun seudun kansalaisopiston brändiuudistus
Joensuun seudun kansalaisopisto halusi nykyaikaistaa ja terävöittää viestintäänsä sekä kirkastaa brändiään. Tavoitteena oli säilyttää brändin tunnistettavuus ja ottaa askel eteenpäin niin, että opiston oma väki on vahvasti mukana brändin kehitystyössä.
Saimme ennakkotehtäväksi valmistella muun muassa asiakaspalautteisiin perustuvasta datasta ennakkomateriaali, jonka pohjalta toteutimme osallistavan brändityöpajan. Työpajan anti näkyy ja kuuluu vahvasti opiston uudistuneessa brändissä. Brändin uudistamiseen kuului brändikäsikirjan ja graafisen ohjeiston lisäksi kotisivujen, kurssiesitteen ja mainospohjien kehittäminen.
Joensuun seudun kansalaisopiston uusi slogan ”Viikon paras päivä” kuvaa hyvin yhteistyötämme heidän kanssaan!
Tutustu:












Tutustu myös näihin