Referenssitarinoita

Tuotelanseeraus – Groundec

Suuret ideat vaativat suurenmoisia toteutuksia. Groundec koki faceliftin, kun alan ensimmäinen kaapelin sijainnin mittaava Geomaster-laite oli määrä lanseerata, tavoitteena tuoda uusi tuote kohderyhmän tietoisuuteen ja luoda sille erottuva ja uskottava brändi. Vastaavaa tuotetta ei ole markkinoilla ja kohderyhmä on kapea. Me Hurrylla vastasimme tarpeeseen luomalla logon ja ilmeen ohjeistuksineen, sekä brändivideon, joka viestii laitteen hyödyistä muistijäljen jättävän tarinan muodossa. Työt jatkuvat mm. lanseerauskampanjalla digi- ja printtimedioissa.

Uraauurtavaa maakaapelointia

Groundecin tuotteet on tarkoitettu vain yhteen asiaan: saamaan säävarma kaapelointi toteutettua olosuhteissa kuin olosuhteissa tehokkaasti, tarkasti ja ekologisesti. Ihmiset Groundecin takana puskevat koko alaa eteenpäin.

Hurry refenssi Groundec
Tutustu myös näihin