Ajan hermolla

Asiakastyytyväisyyskysely kasvattaa (asiakas)älyä

11.04.2019

Asiakastyytyväisyyskysely kasvattaa (asiakas)älyä

Milloin viimeksi yrityksessänne on mitattu asiakastyytyväisyyttä? Mitä paremmin tunnet asiakkaasi, sitä kannattavampaa teet liiketoiminnastasi. Säännöllisellä asiakastyytyväisyyden mittauksella varmistat, että liiketoimintasi on asiakaslähtöistä. Pystyt myös reagoimaan epäkohtiin ajoissa.

Asiakastyytyväisyyskyselyssä voit kerätä tietoa niin numeerisesti kuin vapaamuotoisella palautteella. Kouluarvosanaa tärkeämpää on ymmärtää, mitä asiakas arvostaa, mitkä asiat toimivat hyvin ja mitkä huonommin (Palvelemisesta palveluliiketoimintaan – Asiakasymmärrys palveluliiketoiminnan perustana. Tekes 2009).

Hurryn oman asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset

Toteutimme oman asiakastyytyväisyyskyselymme alkuvuodesta. Halusimme selvittää, missä olemme onnistuneet ja missä taas voisimme vielä kehittyä. Suurkiitokset jokaiselle kyselyyn vastanneelle! Palautteen avulla hiomme toimintatapaamme entistä paremmaksi. Alla näet kolme eniten ääniä saanutta onnistumistamme, sekä kolme eniten ääniä saanutta kehityskohtaamme.

Missä onnistuimme?

1 – Helppous
2 – Saan sen, mitä tarvitsen
3 – Työn laatu

Missä vielä kehitymme?

1 – Odotusten ylittäminen
2 – Uusien ideoiden tuominen
3 – Aikataulujen selkeys ja pitävyys

Esille nousseisiin kehityskohtiin peilaten panostamme jatkossa tiimimme kouluttautumiseen ja henkilökohtaiseen kehittymiseen. Koska haluamme rikastuttaa myös tiimimme luovaa ideointikykyä, pidämme ideointihetkiä porukalla. Parhaat oivallukset syntyvätkin usein joukossa.

Jatkossa teemme näin

Olemme ottaneet käyttöön kuukausittaisen kehityspalaverin, jossa jaamme oppimaamme eri aihealueista, esimerkiksi luovasta konseptisuunnittelusta. Kaikkien näiden toimenpiteiden tarkoitus on kehittää toimintaamme niin, että asiakkaamme hyötyvät parhaalla mahdollisella tavalla.

Asiakkaasi puhuvat. Kuunteletko?

Nyt on aika setviä risut ja ruusut. Toteutamme asiakastyytyväisyyskyselyn puolestasi – hoidamme koko prosessin aina kyselyn suunnittelusta loppuraporttiin asti.

Palvelu sisältää

  • Aloituspalaverin
  • Kysymysten laatimisen ja tekstisuunnittelun
  • Toteutuksen ja lähetyksen
  • Raportoinnin

Kyselyn hinta alk. 890 € (alv. 0 %).

Tarvitset sitten asiakastyytyväisyyskyselyn tai muuta apua markkinointiin, ota meihin yhteyttä. Voit myös pirauttaa numeroon
040 039 1707. Laitetaan pyörät pyörimään!

Yhteys

Älä epäröi, ota rohkeasti yhteyttä

Yhteydenottaminen on helppoa ja nopeaa. Voit vaikka heti soittaa meille tai lähettää sähköpostia, kumpi vain sinulle parhaiten sopii.

Tiedätkö jo mitä haluat?

Jätä meille tarjouspyyntö. Vastaamme sinulle kahden päivän aikana. Voit lukea tietosuoja-käytänteistämme täältä.